Openluchtdienst   15 september

Openluchtdienst  De Belboei: 15 september  – 10:00 uur

Op deze zondag organiseren PG Slootdorp en PG Middenmeer een openluchtdienst om zo samen het nieuwe seizoen te openen. Alles gaat weer beginnen, een nieuw seizoen staat voor de deur, in de samenleving, in de kerk. Dat wil je niet zonder God doen maar Hem om Zijn zegen vragen!  De dienst is wat laagdrempeliger dan normaal en leent zich er goed voor iemand mee te nemen.
Wie zou jij kunnen uitnodigen?

Het nieuwe jaarthema van de PKN luidt: ‘Als nieuw! Leven in het licht van Gods Koninkrijk’. Met dit thema wil de landelijke kerk ons vooral aanmoedigen om verantwoordelijkheid te nemen voor de medemens, de schepping en de samenleving.

Het specifieke thema van deze dienst is geworden ‘Overwin het kwade, door het goede’

De begeleiding bestaat deze zondag uit Remi Gunther op de Slootdorpse piano, en Robert Vermaat met zijn gitaar. Na de dienst is er koffie en thee met lekkers, gevolgd door een programma voor jong en oud en een overheerlijke lunch, die bestaat uit wat iedereen zelf meebrengt.

Rond 14:30 ronden we het samenzijn af.

Vergeet niet:

• Je stoel
  • Lunchgerecht, ongeveer genoeg voor het aantal personen waarmee je komt. Denk naast belegde bolletjes ook aan bijv. salade, eieren, pannenkoeken, wraps, fruit, etc. Zo maken we er samen een feestelijke maaltijd van.
  • Vest, zonnebril, zonnebrand of paraplu, afhankelijk van het weer
  • Makkelijke schoenen
  • Contant geld voor de collecte 😊 voor Stichting Een Nieuwe Weg, werkzaam in Moldavië